• Μόνο με πρόσκληση

    "Μετά το «εκατομμυριοστό» αίτημα της Estée, ο Robert Fisk, αγοραστής καλλυντικών στο πολυκατάστημα Saks Fifth Avenue, συμφώνησε τελικά να δώσει την πρώτη παραγγελία του για το προϊόν της - αξίας 800$ για να είμαστε ακριβείς-, το 1946.

    Για να ανακοινώσει την άφιξή της στο πολυτελές πολυκατάστημα, η Estée έστειλε κομψές λευκές κάρτες με χρυσά γράμματα για να ενημερώσει το πελατολόγιο του καταστήματος ότι θα προσέφερε μια δωρεάν πούδρα σε κρεμώδη υφή με κάθε αγορά. Μέσα σε δύο ημέρες, το συνολικό απόθεμα πωλήθηκε και η ιδέα marketing «δώρο με την αγορά» γεννήθηκε."

  • Μόνο με πρόσκληση

    "Μετά το «εκατομμυριοστό» αίτημα της Estée, ο Robert Fisk, αγοραστής καλλυντικών στο πολυκατάστημα Saks Fifth Avenue, συμφώνησε τελικά να δώσει την πρώτη παραγγελία του για το προϊόν της - αξίας 800$ για να είμαστε ακριβείς-, το 1946.

    Για να ανακοινώσει την άφιξή της στο πολυτελές πολυκατάστημα, η Estée έστειλε κομψές λευκές κάρτες με χρυσά γράμματα για να ενημερώσει το πελατολόγιο του καταστήματος ότι θα προσέφερε μια δωρεάν πούδρα σε κρεμώδη υφή με κάθε αγορά. Μέσα σε δύο ημέρες, το συνολικό απόθεμα πωλήθηκε και η ιδέα marketing «δώρο με την αγορά» γεννήθηκε."

  • Μόνο με πρόσκληση

    "Μετά το «εκατομμυριοστό» αίτημα της Estée, ο Robert Fisk, αγοραστής καλλυντικών στο πολυκατάστημα Saks Fifth Avenue, συμφώνησε τελικά να δώσει την πρώτη παραγγελία του για το προϊόν της - αξίας 800$ για να είμαστε ακριβείς-, το 1946.

    Για να ανακοινώσει την άφιξή της στο πολυτελές πολυκατάστημα, η Estée έστειλε κομψές λευκές κάρτες με χρυσά γράμματα για να ενημερώσει το πελατολόγιο του καταστήματος ότι θα προσέφερε μια δωρεάν πούδρα σε κρεμώδη υφή με κάθε αγορά. Μέσα σε δύο ημέρες, το συνολικό απόθεμα πωλήθηκε και η ιδέα marketing «δώρο με την αγορά» γεννήθηκε."

Top